Framebag
Framebag, czyli pełna torba w ramę. Zaprojektowana i szyta zawsze pod wymiar i geometrię Twojego roweru, dzięki czemu maksymalnie wykorzystuje przestrzeń w Twojej ramie.
Framebag pozwala przenieść ciężar bagażu w możliwie najniższy i centralny punkt geometrii roweru, co pomaga optymalnie rozłożyć środek ciężkości bagaży. Framebag idealnie sprawdzi się do przewożenia żywności, akcesoriów kuchennych, narzędzi itp.
Zamawiając torbę w ramę Pathfinder, otrzymujesz w pełni spersonalizowany projekt, idealnie dostosowany do Twoich potrzeb.
Oprócz pełnej torby w ramę jest możliwość zamówienia torby na połowę ramy (Half-framebag), mocowanej pod górną rurą, z zachowaniem miejsca na dwa bidony lub 3/4-framebaga - z zachowaniem miejsca na jeden bidon przy rurze podsiodłowej.
. Szyta przy zachowaniu identycznych rozwiązań, co pełna torba w ramę (Framebag).
W każdej torbie w ramę Pathfinder możesz wybrać kolor materiału zewnętrznego, podszewki, przeszyć oraz detali, a także ułożenie pasów mocujących czy nietypowe funkcje.
Torba w ramę Pathfinder w standardzie zawsze posiada piankowe usztywnienie na rancie, główną dużą komorę z wewnętrznym organizerem od strony napędu oraz dodatkową płaską kieszeń po stronie przeciwnej.
Do wyboru są dwa sposoby montażu torby do górnej rury: pleciony paracord lub rzepy. Wybór sposobu montażu zależy od Ciebie i nie ma wpływu na cenę.
Najważniejsze funkcje
- torba w ramę wykonana z wodoodpornych materiałów Cordura® lub X-Pac®
- podszewka wykonana z materiału poliestrowego powlekanego wodoodporrnie
- szwy torby podklejone w kluczowych miejscach (klejem elastycznym, niekruszącym), co znacząco poprawia jej wodoodporność i trwałość
- rant zewnętrzny zawsze wykonany z materiału Cordura®, usztywniony pianką 5 mm, która zarówno chroni ramę przed twardymi przedmiotami wewnątrz torby, jak i przedmioty wewnątrz przed obijaniem się o ramę
- torba standardowo jest jednokomorowa z dostępem od strony napędu
- płaski organizer wewnątrz głownej komory wraz z karabinkiem na Cardbox lub klucze
- płaska kieszeń po stronie przeciwnej do napędu - zamykana na suwak bryzgoszczelny
- wyjście na kabel np. od powerbanka lub rurkę bukłaka
- wytrzymałe taśmy montażowe polskiej marki Pasamon® na rantach torby
- elementy plastikowe ITW Nexus®
- bryzgoszczelne zamki Kroko
Dodatkowe rozwiązania, inne niż opisane powyżej, mogą być płatne dodatkowo.
rozwiązania dodatkowe
- dodatkowe pętelki, kieszonki
- dzielenia / półki wewnątrz torby
- pleciony montaż paracordem o górną rurkę (zamiast rzepów)
- dodatkowe klapy chroniące zamki po całej długości
- dodatkowe, drugie suwadło w zamku
- siateczkowe kieszenie zewnętrzne
Każdą z toreb szyję według kolorów wybranych indywidualnie. Jest możliwość dobrania kontrastowych przeszyć i taśm oraz wybrania koloru wnętrza. Kolory tych detali nie mają wpływu na cenę.
Jeśli potrzebujesz niestandardowych rozwiązań, takich jak nietypowa szerokość, dostęp z lewej strony czy dodatkowe przegrody, wystarczy skontaktować się ze mną.
Jak przygotować wymiary torby aby pasowała idealnie do Twojego roweru?
Każda torba w ramę jest szyta wyłącznie na miarę i indywidualne zamówienie. Aby powstała i pasowała do Twojej ramy, niezbędne są zdjęcia wykonane zgodnie z poniższymi wytycznymi.
Instrukcja może wydawać się długa, ale wykonanie zdjęć powinno Ci zająć maksymalnie 10 minut. Pozwoli to na stworzenie dopasowanej torby, która będzie służyła latami.
1. Ustaw rower przy ścianie lub innej płaskiej jednolitej powierzchni, najlepiej kontrastującej do koloru ramy.
2. Pamiętaj, by ustawić rower do zdjęcia stroną z napędem oraz ustaw ramiona korby tak, by nie zasłaniały ramy.
3. Przymocuj z jednej strony do sztycy, a z drugiej do kierownicy lub mostka taśmę mierniczą z widoczną i czytelną podziałką. Najlepiej użyj metalowej, budowlanej taśmy, a nie miarki krawieckiej, gdyż te z czasem się rozciągają i tracą dokładność! O ile to możliwe ustaw miarę równolegle do podłoża.
4. Wykonaj zdjęcie w orientacji poziomej, w którego centrum znajduje się rama roweru, tak aby oba koła znajdowały się w kadrze wraz z zachowaniem przestrzeni dookoła roweru. Zazwyczaj najlepiej jest przykucnąć, aby złapać odpowiednią wysokość kadru.
5. Przy fotografowaniu nie korzystaj z obiektywu/trybu szerokokątnego, gdyż zakrzywia on obraz i wartości.
6. Wykonaj kolejne zdjęcie, z podobnej perspektywy, ale przybliżone na trójkąt ramy z przyklejoną wcześniej taśmą mierniczą.
7. Jeśli rama posiada widoczne elementy wpływające na rozmieszczenie rzepów montażowych, wykonaj kolejne zdjęcie. Upewnij się, że miarka nie zasłania żadnych istotnych elementów (np. krzywizna ramy, nity montażowe, przelotki itp.)
8. Wykonaj takie same zdjęcia również z drugiej strony roweru.
9. Upewnij się, że zdjęcia są w możliwie najwyższej rozdzielczości, wyraźne, ostre, nieporuszone i odpowiednio naświetlone. Im lepsza jakość zdjęć, tym lepiej dopasowana będzie torba.
10. Proszę o wysłanie zdjęć w jak największej rozdzielczości na adres email z tytułem zawierającym numer zamówienia.
Po zebraniu wymiarów, tworzę projekt, który wysyłam do samodzielnego wydruku w celu sprawdzenia zgodności wymiarów. Po zaakceptowaniu szablonu przystepuję do następnego etapu realizacji.
Dokładam wszelkich starań, aby materiały w moich produktach były szyte jak najstaranniej. Szyję torby z wodoodpornego materiału Cordura®, o gęstości ściegu 1000D lub co najmniej 500D (jedynie w przypadku kolorów, które nie występują w 1000D) oraz X-Pac VX21.
Podszewki we wszystkich moich torbach również są powleczone wodoodpornie. Należy mieć jednak na uwadze, że każda torba szyta, nie klejona, nie będzie w 100% wodoszczelna ze względu na mikroślady po igle. Jednakże sposób szycia (gęstość i długość ściegu), a także projekt, w którym staram się minimalizować liczbę szwów do niezbędnego minimum, ma wpływ na to, jak torba poradzi sobie w deszczu. Natomiast trzeba pamiętać, że przy wielogodzinnym lub bardzo obfitym deszczu wilgoć może dostać się do środka poprzez nasiąkanie miejsc szytych.
Większe torby, które szyję, takie jak Framebagi czy Rollboxy są dodatkowo podklejone na szwach w kluczowych miejscach.